۱۱ پاسخ

وای کاش من الان دو رقمی میشدچون دکتر بیشور با وجود سر کلاژ خیلی منو ترسونده گفت احتمال زایمان زودرسی استراحتم هستم همش فقط برای غذا خوردن بلند کیشم یا ابی بیارم یا سرویس و حمام رفتن کوتاه اینم کردمش هفته ایی یکبار خدا کنم زود تموم بشه این روزا

عزیزم برا من هفت و هشت کند ترین حالت ممکنه گذشت..ولی با همه درداش شیرینع

بسلامتی
اره بنظرم اینور زودتر میگذره 😵‍💫😂 من همش لحظه شماری میکردم دورقمی بشم
دورقمی ک شدم استرس زایمان گرفتم

گهواره هو بخدا قاطی داره نگاه کن خط آبی من کجاس .مامان فرهان کجاس

تصویر

منم امروز دورقمی شدم گلم مبارکه

انشالله به سلامتی نی نی جون رو بغل کنی😍😍

من 97 روز دیگه مونده ولی هنوز به خط سوم نرسیدیم😕

من فکر کنم الان پنج شش سال هست تو ماه هفتم

اینقدر زوووود میگذره که نگو
برا من انگار دیروز بود که دو رقمی شدم

انشالله واسه شما زود بگذره
ولی واسه ما ماهی یکسال میگذره 😂

خط سوم چقد زیاد پر شده برای شما

نه😂
من الان چند ساله تو ماه هشتمم😂
خداروشکر عزیزم اینشالله به سلامتی این ماهای بعدیتم بگذره هرچی زودتر نی نیتو ببینی😍

سوال های مرتبط

مامان اهورا😍🧸 مامان اهورا😍🧸 ۹ ماهگی
مامان افرا مامان افرا روزهای ابتدایی تولد
مامان پسر اَدایی مامان پسر اَدایی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سامیار👶🏻🧸 مامان سامیار👶🏻🧸 ۱۱ ماهگی
مامان آنیسا🩷فندق🩵 مامان آنیسا🩷فندق🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کوچولو 🩵💙 مامان کوچولو 🩵💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم روزهای ابتدایی تولد
مامان حبه قند مامان حبه قند هفته سی‌ودوم بارداری