وای کاش من الان دو رقمی میشدچون دکتر بیشور با وجود سر کلاژ خیلی منو ترسونده گفت احتمال زایمان زودرسی استراحتم هستم همش فقط برای غذا خوردن بلند کیشم یا ابی بیارم یا سرویس و حمام رفتن کوتاه اینم کردمش هفته ایی یکبار خدا کنم زود تموم بشه این روزا
عزیزم برا من هفت و هشت کند ترین حالت ممکنه گذشت..ولی با همه درداش شیرینع
بسلامتی
اره بنظرم اینور زودتر میگذره 😵💫😂 من همش لحظه شماری میکردم دورقمی بشم
دورقمی ک شدم استرس زایمان گرفتم
گهواره هو بخدا قاطی داره نگاه کن خط آبی من کجاس .مامان فرهان کجاس
منم امروز دورقمی شدم گلم مبارکه
انشالله به سلامتی نی نی جون رو بغل کنی😍😍
من 97 روز دیگه مونده ولی هنوز به خط سوم نرسیدیم😕
من فکر کنم الان پنج شش سال هست تو ماه هفتم
اینقدر زوووود میگذره که نگو
برا من انگار دیروز بود که دو رقمی شدم
انشالله واسه شما زود بگذره
ولی واسه ما ماهی یکسال میگذره 😂
خط سوم چقد زیاد پر شده برای شما
نه😂
من الان چند ساله تو ماه هشتمم😂
خداروشکر عزیزم اینشالله به سلامتی این ماهای بعدیتم بگذره هرچی زودتر نی نیتو ببینی😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.