اره من دهنم تلخ بود دختر شد سر بچه اولم دهنم تلخ نمیشد پسر
تلخی دهان مال اسید معدست ربطی به جنسیت نداره
صدرصد
اره منم...
اگه میخای زودتر جنسیتو بفهمی 12هفته برو بابک فرهودی زاده اون احتمال میده درست در میاد
من اول بارداری خیلی دهنم تلخ بود بچم دختره دیگه نمیدونم ربط داره یا نه
نه بابا من دهنم تلخه ولی ان تی احتمال پسر داده
من دهنم تلخه و پسره
والا موقعه دخترم دهنم شیرین بود😄
ن بابا
من تلخ بود دختر شد
اشتباهه
نخیرم😐من دهنم خوشمزه😂تلخم نی
نه والا خرافاته.
نشنیده بودم اینو تاحالا
ولی از من تلخ بود دختریم دارم نمیدونم ربطی داره یا نه
خودتو بگیر غربالگری میفهمی جنسیت چیه 😅
گیر دادی ب دختر پسرا🤣 بابا ول این خرافاتا کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.