۱۷ پاسخ

اره من دهنم تلخ بود دختر شد سر بچه اولم دهنم تلخ نمیشد پسر

تلخی دهان مال اسید معدست ربطی به جنسیت نداره

صدرصد

اره منم...

اگه میخای زودتر جنسیتو بفهمی 12هفته برو بابک فرهودی زاده اون احتمال میده درست در میاد

من اول بارداری خیلی دهنم تلخ بود بچم دختره دیگه نمیدونم ربط داره یا نه

نه بابا من دهنم تلخه ولی ان تی احتمال پسر داده

من دهنم تلخه و پسره

والا موقعه دخترم دهنم شیرین بود😄

ن بابا

من تلخ بود دختر شد

اشتباهه

نخیرم😐من دهنم خوشمزه😂تلخم نی

نه والا خرافاته.

نشنیده بودم اینو تاحالا
ولی از من تلخ بود دختریم دارم نمیدونم ربطی داره یا نه

خودتو بگیر غربالگری میفهمی جنسیت چیه 😅

گیر دادی ب دختر پسرا🤣 بابا ول این خرافاتا کن

سوال های مرتبط

مامان تودلی🤰🏻😍 مامان تودلی🤰🏻😍 هفته بیستم بارداری
مامان نورا💗 مامان نورا💗 هفته سی‌وششم بارداری