خانوما این درسته ک هرکس هماتوم داره بچش دختره؟؟؟؟؟

۸ پاسخ

نه عزیزم ربطی به جنسیت نداره

نه من بچم دختره هماتومم نداشتم

عزیزم به اسپرم
اسپرم انتخاب میکنه xو‌y

من بچم پسره هماتوم دارم🫤🫤

هماتوم چیه

نه والا 😂 مثل اینکه میگن هر کی لکه بینی داره بجه ش پسره اینم درست نی

نه والا من هماتوم داشتم‌ بچم پسره اصلا به‌این چیزا نیست
نه به‌شکل شکمه نه به ویاره نه به عکس سونو‌گرافی همه‌به من میگفتن دختر حتی انتی ام احتمال دختر داد
آنومالی صد در صد گفت پسر

منم هماتوم دارم نمیدونم نشنیدم واقعا مگه ربط دارع؟

سوال های مرتبط

مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد