دوستان طول سرویکس ۳۰بده؟

۸ پاسخ

من ۳۱ بودم تو انومالی دکترم گفت استراحت کن و شیاف بزار و سرپا نایست و...

کمه عزیزم استراحت باش

من ۳۰ بودم
دکترم گفت استراحت بیشتر و شیاف کافیه

نه ولی باز بده یکی دو هفته دیگه به نظرم

آره لازمه از ۳۳ به پایین باشه

نرمال ولی استراحت مطلق باش
من ۳۲ بودم دکتر گف ۲۹ بود سرکلاژ میکردم

لب مرزه باید مراقب باشی

دکترت چی گفت گلم

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی
مامان رویسا مامان رویسا روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرک🥰 مامان پسرک🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم تیارا😍😍 مامان دخترم تیارا😍😍 ۹ ماهگی