۷ پاسخ

منم تو اینستا یه دکتر طب سنتی رو دنبال میکردم میگفت رازیانه برا دختر و انگور برا پسر چون هورمون مردانه داره انگور

البته الان نخور الان بارداری گرمی نباید زیاد بخوری. اینا مال قبل بارداریه

نه عزیزم رازیانه برا دختر
سیاهدانه پسر

نخور عزیزم پرولاکتینت میره بالا میشه دردسر تا تنظیم‌بشه

اصلا رازیانه نخور چوخ خیلی مضرع برا زن باردار

رازیانه سقط اوره من موقع پریودی ک لک ببینم میخورم میشم

خب اصلا واسه چی میخوای رازیانه بخوری، رازیانه خیلی گرمه.

سوال های مرتبط

مامان مائده مامان مائده ۶ ماهگی
مامان معلومه‌نیست‌ مامان معلومه‌نیست‌ هفته نهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته هجدهم بارداری
مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن هفته بیست‌وهشتم بارداری