۶ پاسخ

من ۲۴ هفته انجام دادم عکسش پروفایلمه

من رفتم یه بار خیلی گرونه و بیمه هیچی نمیده با سونو معمولی هم تمونا تشخیص داده میشن اگه جای خوبی بری

سوال منم هست

عزیزم اگه استرس داری انومالی مرحله دوم رو برو منم چون مشکل انعقاد خون داشتم انومالی مرحله دومو سونو رشد رو باهم رفتم دوباره از نو جنینو بررسی میکنن

مگ خدای نکرده مشکلی باشه تو آنومالی معلوم نمیشه 😐🤔

سنو سه بعدی برای چی هست ؟

سوال های مرتبط

مامان برسام مامان برسام ۳ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان آرامِ جانَم🥺🩵 مامان آرامِ جانَم🥺🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد