۳ پاسخ

بهترین تایم ۱۸هفته و۳ روزه
اره ازمایشم داره اگه بدی عالیه

اگه دکترت بخواد برات آزمایش ۱۶هفته مینویسه . سونو آنومالی هم از هفته ۱۸ میرن بهترین زمانش همون هفته ۱۸ هست.

از ۱۸ هفته تا۲۰ هفته وقتشه ، ازمایش هم اگه سلفری ندادی غربالگری دوم ممکنه دکترت بگه بدی

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی