سلام برای آزمایش بارداری باید ناشتا نباشیم

۳ پاسخ

من صبحونه خوردم رفتم ازمایش دادم امدم ربطی نداره

من موقع چکاپ بارداری گفت ده ساعت ناشتا باش

برای من دکتر نوشت چندتا آزمایش باهم بودن گفتن باید ناشتا باشی

سوال های مرتبط

مامان نینی 👶🏻 مامان نینی 👶🏻 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دوقلوها👧👧 مامان دوقلوها👧👧 ۷ ماهگی