خانما تازه فهمیدم باردارم.خیلی کمرم درده طبیعیه؟

۸ پاسخ

سلام مامانا آزمایش بتام اولش 379 بود 72 ساعت بعدش تیتر 489 و 72ساعت 423 شد
دوبار سونو واژینال دادم ساک حاملگی دیده نشده خارج از رحم هم دیده نشده چیکار کنم 😢

منم کمرم درد میکنه نمیدونم ب خاطر بارداری هست یا ن

مبارکه عزیزم برا ماهم دعا کن

اره عزیزم طبیعیه

منم اوایل خیلی شدید کمر درد داشتم

و استراحت کنی بیشترم به پهلو چپ بخابی که خونرسانی بیشتر باشه

دردی که بگیره و ول کنه شکم پهلو رحم کمر میگن طبیعیه ولی یکسره وشدید و با خونریزی و لک نه

به سلامتیو مبارکی عزیزدلم دکتر برات شیاف پروژسترون نداده؟وقتی درد داری باید شیاف پروژسترون بزاری

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم💚✨ مامان معجزه زندگیم💚✨ هفته شانزدهم بارداری
مامان دخملی💄👩🏻 مامان دخملی💄👩🏻 قصد بارداری
مامان دیلا مامان دیلا ۴ ماهگی