خانما این چپی سرکه داره بخورم ضررنداره

تصویر
۱۴ پاسخ

من چندبار خوردم هیچی نشد خدایی نکرده

من خیلی میخورم یعنی ضرر داره

منم دلم خواست😶‍🌫️🤌

من میخورم

امروز خوردم ولی ماست مسیرشو

نخور خیلی ضرر داره
بده من بخورم

بخور عزیزم حساس نشو چیزی نداره ک

همههههه چی بخور بغیر زعفران غلیظ و دمنوش های گیاهی و آب هویج و جگر

منم تو این هفته ۴ تا خوردم

بخور بابا هیچی نمیشه

سوال صبح یکی دگم بود که گفتن بخور نوش جان .زیاده روی نکن فقط

من سر پسرم اندازه موهای سرم این چیپس و خوردم،هیییچی نمیشه

نخور بدش من بخورم 🤣

فکر کنم سرکه ای ضرر داره حالا هوس کردی در حد بکی دوتا بخور

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین قصد بارداری
مامان سومین جوجه مامان سومین جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمد سدیس مامان محمد سدیس ۶ ماهگی
مامان مامان عاطی مامان مامان عاطی ۸ ماهگی