سلام پدی لاکت برای چیه
ایا کسی واس نفخ میده

۵ پاسخ

اره من بچم نفخ داشت بردمش دکتر گفت کولیکه پدی لاکت داد واسه بچم

میدم بهش میخوره دردش کمتر میشه اذیت نمیکنه

برای اسهال دکتر برای دخترم داد

دخترمن یبوست بود دکتر داده بود تاثیری نداشت عوضش کردم

پدی لاکت برای گاورشه دیگ اسهال اینا

بله من میدم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان اقاسهندم مامان اقاسهندم ۱۲ ماهگی
مامان نساء مامان نساء ۵ ماهگی
مامان هیرمان مامان هیرمان ۱۱ ماهگی
مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۰ ماهگی