۱۰ پاسخ

سلام عزیزم خوبی من هم مثل شما هفته۹و ۴ روز هستم. می‌خوام بدونم چه علائمی داری حس می‌کنم همه علائمم از دست رفته

دکتر مینویسه خب

۱۲ هفته و ی روز دوروز برو بهترین موقعس

۱۲هفتگی گلم

۱۲هفته

دکترت بهت میگه عزیزم

۱۲ هفته خیلی خوبه ..
منم ۱۲ هفته چهار روز بود رفتم جنسیتشم بهم گفت جای خوبی بود رفتم

سلام دکتر باید بهتون بنویسه

از۱۱هفته تا۱۳هفته

12 هفته و یکی دو روز برو

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۵ ماهگی
مامان ائلمان و فرهان مامان ائلمان و فرهان ۳ ماهگی