خانوما چرا چشم نوزاد قی می‌کنه ؟!!

۵ پاسخ

سلام خانومای نوزادم از همون اولای بدنیا اومدنش گاهی کمی قی سفید گوشه چشمش جمع میشد مامان اینام میگفتن سرش سرد شده کلاه بزار با دستمال کاغذی پاک میکردم و اصلا موقع گریه هم اشک نمیریخت ولی الان که سه و نیم ماهش شده سه چهار روزه چشم چپش آب میاد ازش و قی چسپناک سفید وزرد جمع میشه چکار کنم خوب بشه گفتن شیر خودت بریز دو سه بار ریختم خوب نشده گفتن با چایی بشور بازم خوب نشده و با آب ولرم و پارچه نخی میکنم بازم سه چهار روزه خوب نشده و گوشه چشمشم چندبار ماساژ دادم ولی خوب نشده نگرانم میترسم بدتر بشه با قطره دکتر درمان میشه ؟ اذیت میشه بچم دست میزنه ب چشمش

آن طبیعی نیاز به چیزی نیست

مجرای اشکش بسته هست باید ماساژ بدی اروم

برا بچه منم همینه الان ۱ماه دیگه

نمیدونم والا فعلا ی ماهه قطره میریزم خوب میشه دوباره قی میکنه

سوال های مرتبط

مامان لنا❤️ مامان لنا❤️ ۳ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی ۴ ماهگی
مامان آروکو💙🫀 مامان آروکو💙🫀 ۱۰ ماهگی
مامان قلبِ الی مامان قلبِ الی ۱۲ ماهگی