چرا چشم بچه قی میکنه چیکارکنیم تمیز بشه دی نیاد😭😭

۱۵ پاسخ

دستتو بشور از بالا به پایین در امتداد بینی آروم ماساژ بده
بچه منم خیلی داشت بعد یه ماه خودش خوب شد

ببرش دهقان تجویزاش عالی است

قطره بزن ببر دکتر میده

سلام عزیزم بخیه هات بهترن؟ خودت خوبی؟

مجرای اشکیش احتمالا تنگه
قطره و پماد میدن
مگه دکتر اطفال تو بیمارستان وقتی زایمان کردی نیمد ببینه؟
الانم فعلا تا ببری دکتر ببینه
چای رقیق بزار خنک شه با پنبه بکش به چشماش

مگه دکتر نبردی کاری نکن فقط آروم گوشه چشمش ماساژ بده تا راه اشکش باز بشع

دقیقا بچه من تا دو روز پیش همینجوری بود رفتم دکتر گفتم چیکار کنم گفت هیچ کار فقط با چای و پنبه بشور شستم عرض ۲ یا ۳ روز خوب شد

مرسب الا بهترشده

من بردم دکتر ، دکتر براش قطره داد خیلی خوب بود اما گفت ده مرتبه صبح ده مرتبه شب کنار چشمش رو ماساژ بده

قطره و پماد برو داروخانه بگیر بچهدمنم همین بود

مجرای اشکیشه تا ۶ ماهگی طول میکشه یه هفته پماد بزن روزی سه بار با دست تمیز یا دستکش بین ۲ تا چشمو ماساژ بده

علتش بخاطر بسته بودن مجرای اشک هست نگران نباش مسئله مهمی نیست من دخترم اینجور بود دو سه بار هم دکتر بردم پرسیدم همش درمان همین بود

کلاه بزار سرش اگه خیلیه پنبه داغ کن بزار تو کلاهش

منم بچم اینجوریه بردم دکتر پماد و قطره داد ولی قطره نمیریزم چشمش ب هم میچسبه فقط پماد میزنم یواش مجاری اشکش بستس

نگران نباش، ی قطره باکتیماید هر ۶ساعت بزن و روزانه کنار داخلی چشمش اونجایی که وصل به بینی ماساژ بده تا پایین چشم

سوال های مرتبط

مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه ۱ ماهگی