۶ پاسخ

من‌موقع ختنه‌کردیم‌دکتر داده بود

عزیزم سعی کن دیگه دیفین هیدرامین ندید چون ممنوعش کردن بهتر بجاش کریزان بدی یا ...

الکزیرش رو میده پزشک

من دادم ۱ ونیم سی سی دکتر گفته بود چون بچه شما ۷ ماهش ۱ سی سی کافیه

من چن بار دادم یه سی‌سی

دکتر نوشته ؟من دوبار با پنبه به دندوناش زدم

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان سید امیر حسین  🩵 مامان سید امیر حسین 🩵 ۱۴ ماهگی