۱۱ پاسخ

خوبه عزیزم ولی بازم چیزای پروتئین دار بخور وزنشون بیشتر بشه مال من یه قل ۱۲۰۰بود یکی دیگه ۱۲۴۰ تو ۲۸هفته بعد دکتر بهم پودر فست میل داد

عالی هست وزنشون ن

عالیه عزیزم

آخییی عزیزممممم 😍😍🥹🥹 فکرکنم خوب باشه

فک میکنم برای دوقلو ها نرمال باشه
من تک قل ۱/۶۰۰بود توی ۳۰هفته

خداحفظشون کنه خوبه اما بازم از دکترت بپرس.

خوبه

تصویر

خوبه عزیزم

عالیه

اره خیلی خوبه

ایجوووونم😍😍😍😍🤤
دوقلو😍🥰
خوبه قشنگم

سوال های مرتبط

مامان مارال مامان مارال ۲ ماهگی
مامان اَبرا☁️🧚🏻‍♀️ مامان اَبرا☁️🧚🏻‍♀️ ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۷ ماهگی