۱۱ پاسخ

آره وزنش کمه لیدی میل حلیم کباب مغزیجات بخور

آره ی مقدار کمه

4 مغز و کباب بخور

مال منم تو ۲۹ هفته ۶ روز ۱۲۳۴ بود
دکتر بهم امگا و ال ارژین و پودر انشور داد امروز دوباره باید برم سونو امیداورم وزنش بهتر شده باشه
صحیح سالم بغلشون بگیریم وزنش مهم نیست

من خداروشکر با لیدی میل و حلیم و بستنی و کباب نی نی ۶۰۰ گرم وزن گرفته توی ۱۸ روز

نه خیلی کم نیست . نگران نباش . بیشتر پروتئین بخور . سفیده تخم مرغ بخور . شیر حتما هر روز بخور . مغزیجات . غذاتم خوب بخور مرغ و گوشت بیشتر باشه. قند و شیرینی ام حذف کن که وزن خودت خیلی بالا نره جنین بیشتر وزن بگیره
من اینکارارو کردم تا وزن گرفت

من لیدی میل میخورم بی فایدس

منم دوتا خوردم لیدی میل هنوزم می‌خورم
وزن نینیم ۱۰۸۰بود همه چی هم میخورم جواب نداد ه

مغز خرما حلیم بخور

نه گهوارع ۳۰ هفتع رو زدع ۱۳۰۰

دکتر بهت پودری چیزی ننوشت بخری بخوری؟

سوال های مرتبط

مامان محمد امین مامان محمد امین روزهای ابتدایی تولد