۹ پاسخ

هاله داره؟؟

معمولاً باید یک هفته تاخیر بزنی عزیزم اوباش زیاد نشون نمی ده ادمو به شک میندازه
انشالله که بارداری💐

اره چند روز دیگه صبر کن بعد بزن گلم

آره عزیزم ممکنه

مارک بتاس؟

سابقه تاخیر داری؟

سابقه تاخیر نداری؟

اره زود زدی

اره ممکنه عجله نکن

سوال های مرتبط

مامان مَهواونَجوا مامان مَهواونَجوا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه الهی💙 مامان معجزه الهی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آمین و آرن مامان آمین و آرن روزهای ابتدایی تولد