خانوما قند خون بعد از خوردن گلوگز ۱۵۸ باشد بالاست

۳ پاسخ

باید با پزشکتون مشورت کنید در حالت عادی این حالت نشانه پیش دیابته

بله بالاست

آقا چرا شما ۲ تا قند خون دادین من فقط یک‌قند خون ناشتا دادم گلوکز اینا نگفت دیگه 😓

سوال های مرتبط

مامان یکتا👧🏻💋 مامان یکتا👧🏻💋 ۵ ماهگی
مامان فندق💙 مامان فندق💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد