بچه ها سمت چپم سنگینه حس میکنم 😓😓😓

۳ پاسخ

سلام مامانا خوبین من هفته 8بارداریمه خیلی تهوع دارم بی حالم هستم میشه کمکم کنید

آنقدر به خودت استرس نده برات خوب نیست

نینی نکنه اونوره

سوال های مرتبط