برا من درست نبود
شکمم کلن پایینه
ولی دختره🙂
مالع من ک اره
برا منم پایین دختره
مال من کلا گرد شده از بالا تا پایین ولی پسره
برا منمدرست نبود شکمم از اول پایین بود بچم دختره
برا من درست نبود
شکمم از اول پایین بود ولی بچه دختر بود
مال من درسته پسره 🥰
برای من این درست بود پایین بود پسرم هست
واسه من دقیقا همین بود
سر پسرم شکمم پهن و روبه پایین بود
الان سر دخترم انگار معدم حاملس تا رحمم🤣🤣
نه مال من گرده پسره
بنظرم آره
مال منم آره
نه برا من شکل دختره ولی بچمپسره
مال من دروس بود
هرکی میدید از هم رو شکمم میگفت پسر
ک پسرم بود
مال من درسته😂😅
نه والا براما که درست نبود
برای منم درسته پسره
خیر شکم من گرد نیست و دختره
نه مال من مسرم تو پهلومبود اصلا شکمم تیز کبود
مال من درسته پسره
اره سر بارداری اولم دختر بود
مال من گرده ولی یه کم پایینه
احتمال دختر داده
نه مال من پسره اما عکس سمت چپی درسته
واسه من اره
واسه من اره
واسه من درسته
مال من که اره
واسه من اره
نه اصلا
برای من درست بود موقع دخترم گرد و بالا بود و بزرگ بود شکمم
موقه پسرم شکمم رو ب پایینه و بیضی مانند و کوچیکه
عا فک کنم
نووووووچ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.