واسه من که فقط یه خط پایینه و بچم پسره
اصلا به این چیزا نیست اینا همش ژنتیکه
واس من دقیقا همینه
یه خط کمرنگگ زیر نافم ظاهر شده و دختر دارم😍😍😍
منم دختره خطه از پایین سینه هام شروع میشه تاااااااااااااا......
ربطی نداره
بچه من پسره هیچ خطی ندارم خداروشکر
خدا کنه ازین به بعدم نیفته
مال من از زیر نافه تا رو واژن بچم پسره
من اصلا همچین چیزی ندارم😑
من اصلا ندارم ن بچه اولم ن الان
من واسه پسرم یه خط پایین ناف بود واسه این یکی هنوز خط ندارم
من دوقلو دختر هم دیدم که خط کامل داشته. اصلا به این چیزا نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.