خانمایی که تعیین جنسیت کردین این تصویر چقدر درسته

تصویر
۱۰ پاسخ

واسه من که فقط یه خط پایینه و بچم پسره
اصلا به این چیزا نیست اینا همش ژنتیکه

واس من دقیقا همینه
یه خط کمرنگگ زیر نافم ظاهر شده و دختر دارم😍😍😍

منم دختره خطه از پایین سینه هام شروع میشه تاااااااااااااا......

ربطی نداره

بچه من پسره هیچ خطی ندارم خداروشکر
خدا کنه ازین به بعدم نیفته

مال من از زیر نافه تا رو واژن بچم پسره

من اصلا همچین چیزی ندارم😑

من اصلا ندارم ن بچه اولم ن الان

من واسه پسرم یه خط پایین ناف بود واسه این یکی هنوز خط ندارم

من دوقلو دختر هم دیدم که خط کامل داشته. اصلا به این چیزا نیست

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته چهاردهم بارداری
مامان سودا ♥️دنیز مامان سودا ♥️دنیز ۲ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سروین وسپهر🩷💙 مامان سروین وسپهر🩷💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری