ببلاک طعمش خوبه؟شیرینه؟وزن دهی داره؟

۳ پاسخ

یکم بوش جالب نیس دختر من نخورد
تروویتال گرفتم دوس داره بوشم خوبه

اره خوبه من ب دخترم ببلاک میدم

بله هم خوش طعمه هم وزن میده

سوال های مرتبط

مامان 𝑹𝒂𝒅𝒊𝒏✨🧸 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒊𝒏✨🧸 ۵ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی
مامان قلب مامان قلب ۱۰ ماهگی
مامان دختر و پسر گلم مامان دختر و پسر گلم ۱۲ ماهگی