نمیدونم چرت میترسم از واکسن شیش ماهگی

۴ پاسخ

برای من الحمدلله خوب بود نسبت به ۴ ماهگیش.

نه نترس، خیلی بهتر از ۴ بود

پسر من امروز زد

زدی؟واکسنو

سوال های مرتبط

مامان نیهان💕🥺 مامان نیهان💕🥺 ۱۴ ماهگی
مامان 𝐋𝐢𝐚𝐦'🐆🤎 مامان 𝐋𝐢𝐚𝐦'🐆🤎 ۱ سالگی
مامان setin مامان setin ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱ سالگی