۱ پاسخ

خیلی خیلی گرمه. من نخوردم ولی شنیدم. احتمال اینکه ضرر داشته باشه زیاده. اگرم میخوای بخوری نوک قاشق

سوال های مرتبط

مامان نیک 🌱🌞🦁نیل ❄️⛄️🌨️ مامان نیک 🌱🌞🦁نیل ❄️⛄️🌨️ ۵ ماهگی
مامان ناردونه و نانا مامان ناردونه و نانا ۲ سالگی
مامان ✨️🧿مامان دختري🥹 مامان ✨️🧿مامان دختري🥹 ۱ سالگی
مامان 🐾🥹جیگرطلا💙⚽ مامان 🐾🥹جیگرطلا💙⚽ ۱ سالگی
مامان مهدی مامان مهدی ۳ سالگی