علائم کولیک چیه

۳ پاسخ

علائم پریناز من اینا بود
دل‌پیچه
جیغ و گریه قبل دفع
پاهاشچ مداوم میکشید تو شکمش
گریه مداوم

پسرمن همش به خودش میپیچد وجیغ میزد ؛زووووورمیزدطوریکه قرمز قرمزمیشد🚶🏻‍♀️🕳️🤕 الانم گاها اینجوریه هنوزم نفخ داره وجیغ میزنع

دلپیچه و بی قراری

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی
مامان دلی مامان دلی ۱۶ ماهگی
مامان آرمان🖤ونیکا♥️ مامان آرمان🖤ونیکا♥️ ۱۵ ماهگی
مامان نیهاد مامان نیهاد ۶ ماهگی
مامان فسقلیا ❤️ مامان فسقلیا ❤️ ۷ ماهگی
مامان عرفان مامان عرفان ۵ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۵ ماهگی
مامان نی نی💙💙💙 مامان نی نی💙💙💙 ۸ ماهگی