۱۰ پاسخ

فشارخونتو چک کردی؟

استامینوفن سادست دیگه برای من زیاد تاثیر نداره

دکترم به من گفت استامینوفن ساده ۳۲۰ بخورم

اینم مشکل نداره بخور

من دختره همیشه سردرد داشتم تاهفته ۱۴

بخورعزیزم

چه جالب من هم سرم داره از درد میترکه
خیلی سردرد دارم

همین خوبه دیگ عزیزجان بخور انشالله که بهتر بشیی

بچت پسر معمولا مادر پسر سر درد میشه

بدون کدوئین منم میخورم گاهی

سوال های مرتبط

مامان دخترم🥹 مامان دخترم🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان گودوووو🐣 مامان گودوووو🐣 هفته سیزدهم بارداری