این مارک خوبه یان ؟
فردا می‌خوام تست بدم😍🥹

تصویر
۹ پاسخ

سلام گلم چی شد از من ک خراب بود تسته 🤣

بدترین مارک 😒😒😒😒مال من مثبت شد وپریود شدم

من همین مارک گرفتم می خوام فردا بزنم

مدیکور و روژان خوبه

بدترین مارک فقط مدیکور خوبه

منم فردا میخام تست بزنم انشالله خدا دلمونو شاد کنه

اره برا مم خیلی زوداین مارک نشون داد

مارک بتا هاله کاذب زیاد میندازه

اره خوبه این مو ی مارک دیگه زدم خراب بود این مارک دقیق بود

سوال های مرتبط

مامان پرنسس خونه🩷 مامان پرنسس خونه🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
انتظار 👼🏻 انتظار 👼🏻 قصد بارداری
یاامام حسین یاامام حسین قصد بارداری
اسرا اسرا قصد بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری