۴ پاسخ

قطره دنتول بخر بزن عالیه فورا اروم میشی

اگه دندونت جای خالی داره میخک یه کوچولو بذار توش بخدا تا اون میخک تو دندونت باشه دیگه دردت نمیگیره روش خیلی خوبیه

شیاف دیکلوفناک ۵۰ استفاده کن

با آب نمک و ابلیمو قرقره کن …. میگن سرکه سیب هم خیلی خوبه قرقره کنی

سوال های مرتبط

مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی