۳ پاسخ

یکم باید بیشتر وزن میگرفت

نسبت ب تولدش باید بیشتر وزن میگرفت

اره ماشاالله

سوال های مرتبط

مامان تی تی مامان تی تی ۱۱ ماهگی
مامان ژاکان مامان ژاکان ۱۲ ماهگی