سزارین رو چند هفته و چند روز مینویسن؟

۵ پاسخ

سزارین اول رو تو ۳۸هفته و چند روز ولی دوم رو ۳۷فکنم

من 37هفته و سه روز زایمان کردم

برای من که گفت وارد ۳۹ که شدی ☹😪
ولی بچه اولم ۳۸ و ۶ روز بودم

من۳۸هفته و۲روز

سلام مامانا برای پایین اومدن قند در بارداری چی بهتره بخوریم تاقندپایین بیاد

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی مامان نی‌نی روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی‌♡ماهلین مامان امیرعلی‌♡ماهلین ۷ ماهگی
مامان جوجه هام🐣🐥🌈 مامان جوجه هام🐣🐥🌈 ۱۳ ماهگی