خانومای اردبیلی پکیجتون رو روشن کردید ؟

۴ پاسخ

آره سرده

من صبح بیدار میشم روشن میکنم

واقعا سرده. قم گرمه هنوز

من امروز روشن کردم
خیلی سرده

سوال های مرتبط

مامان سوفیا مامان سوفیا ۲ سالگی