کته مرغ و گوجه با ماست ناهار بچه جون

تصویر
۱۱ پاسخ

چرا اینقدر همه چیز طبع سرد

عزیزم‌اینو اینجوری میدی بخوره چجوری قورت میدن من خودم نمیدومم چجوری بچه ها میخورن من‌مترسم بدم خوایی نکرده بمونه توگلوشون

ی کمکی کنید چکاربایدبکنم ممنون میشم راهنمایی بکنید

اوووووووف نوشجون نی نی

نوش جان ،همه رو میخوره

بچه ی من هیچی نمیخوره

دلم خواست 😋😍

بچه من اینو بخوره خفه میشه هیچی نمیخوره

نوش جونش

من گشنم شد😓

نوش جونش باشه ❤️

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۱ سالگی
مامان کارن💙 مامان کارن💙 ۱ سالگی
مامان فندق🥺🍼 مامان فندق🥺🍼 ۱۶ ماهگی
مامان شاهزاده کوچولو مامان شاهزاده کوچولو ۱۲ ماهگی
مامان کارن💙 مامان کارن💙 ۱ سالگی