کیا ۷ هفته اند و علائم ندارن🥲

۸ پاسخ

منم🚶🏻‍♀️

یکم صبر کن ویاران شروع میشه دلت برا این دوران تنگ میشه من 8 هفته کامل که بودم ویارام شروع شد

من الان تا همین هفته علائم ندارم🤣

من امروز بی بی چک دادم مثبت بود و ده روز تاخیر هم دارم اما نمی دونم چرا هیچ علائمی ندارم

اگه تا اخر اینجور باشه خیلی عالیه😂

الانشم نداریم 😁

علائم میرن و میان و تغییر میکنن نگران نباش

۶هفنه😂

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترام❣️❣️ مامان دخترام❣️❣️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱ ماهگی