خانما کیا مثه من علائم ندارن ولی همه چی خوب بوده😢😢

۸ پاسخ

من تا هفته ی۱۰هیچ علایمی نداشتم یهو دو هفته فرصت نفس کشیدنم نداشتم انقد حالم بد میشد بعد دوباره عادی شدم😂

من از اول فقط گرفتگی و سنگینی زیر دل داشتم و حساس شدن زیاد سینه هام ، دیگه هیچ علایمی نداشتم تا الان بجز اینا

منم علایم ندارم

من.

منم ندارم تا الان

منم فقط سینه درد دارم درحال حاضر و همچی تاحالا خوب بوده

عزیزم منم اوایل علائم نداشتم. کم کم علائم میاد. نگران نباش

من اصن علائم نداشتم تا الان

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان لیان💓 مامان لیان💓 ۱ ماهگی
مامان دخترام❣️❣️ مامان دخترام❣️❣️ هفته بیست‌ودوم بارداری