۷ پاسخ

ن بابا

تو ابجوش

من تو ماکروویو میزارم

من تو ابجوش

با مایع صد عفونی کننده نوزاد...مثه ریکاست

محلول ضدعفونی دارو خانه داره

زمان ما ک میوفتاد زمین تو جوب تو خاک هرجا زیر آب میگرفتن میکردن دهنمون و الان خداروشکر سالمیم😂🤲
بچه های الانو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان یاسمین و حامی مامان یاسمین و حامی ۱۳ ماهگی