۳ پاسخ

سلام خانما من 6هفته خیلی آب میخورم طبیعیه

من که فقط شور و ترش دوست دارم اصلا از شیرینی جات بدم میاد

من میخورم ولی زیاد نمیخرم جلو دستم باشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان بند انگشتی مامان بند انگشتی هفته چهاردهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته چهاردهم بارداری