سلام خانما شماها چیپس هوس کنین میخورین؟

۱۳ پاسخ

من همه چی میخورم

اره همه چی میخورم ب جز جیگر و اب هویج و زعفرون

من زیادمیخورم ولی بعدش اذیتم دل درد و حالت تهوع

بخور چند تا اشکال نداره منم میخوردم ولی زیاد روی نکن ولی دیشب زیاد روی کردم دل درد گرفتم😂🙁

منم که خوردم

وای من اون ماه قبل که قطعی نبود بارداریم چهار بار چیپس سرکه ای خوردم خیلی دوس داشتم
دیگه جلو خودمو گرفتم

من ۳بار پفک خوردم

بله فراوان و میخورمم

ارههه

اره خیلی

بله نخورم ازتو این منو میخوره ولی کم میخورم

چرا نباید بخوریم؟

اره😐😂

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان مینل🩷 مامان مینل🩷 ۳ ماهگی
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق کوچولو🩵 مامان فندق کوچولو🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نازنازی مامان نازنازی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری