مامانا تجربتون درمورد واکسن 4ماهگی

۴ پاسخ

پسر من دیروز زدم دیروز اصلا اذیت نشد ولی امروز همش داره گریه میکنه و نق میزنه

انشاالله برای بچه شما خوب بشه من ازنظر جاش اصلا اذیت نشد ولی تبش و بی حوصلگی و نخوردن شیر اذیت شدم

بزا من خیلی سبک بود

بزارید نگم😬😬لیام خیلی اذیت شد انشالله برای کوچولوی شما سبک باشه.

سوال های مرتبط

مامان ❤️نیهان❤️ مامان ❤️نیهان❤️ ۱۲ ماهگی
مامان محمد امین جان مامان محمد امین جان ۱۴ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۰ ماهگی
مامان دلارز مامان دلارز ۱۲ ماهگی