ازمایش بچه ام چطوره

تصویر
۲ پاسخ

دستگاه بزار اصلا بیلی ناستر نده که بدتر میکنه بالا میبره

زردی داره،باید دستگاه بگیری

سوال های مرتبط

مامان سلیمان مامان سلیمان ۸ ماهگی
مامان لیانا خانوم مامان لیانا خانوم ۵ ماهگی
مامان جوجی ها💖💙 مامان جوجی ها💖💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۵ ماهگی
مامان رادوین🌹✨️🎈 مامان رادوین🌹✨️🎈 ۶ ماهگی
مامان 👧🏻🍓❤️ مامان 👧🏻🍓❤️ ۱۳ ماهگی
مامان فسقلام مامان فسقلام ۱۲ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۴ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۵ ماهگی
مامان پسر طلا مامان پسر طلا ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی ۲ ماهگی