بچه ام همیشه سمت راسته دختره یا پسر

۱۸ پاسخ

واسه من راسته و پسره💙البته اولا ک کوچولو تر بود چپ بود

از مامانت بپرسی بهتره 😂😂😂

بچت پسره

پسر راسته

میگن راست دختره چپ پسر
ولی واسع من اکثرا چپه و دختره☺️☺️

۳۰ هفته ای خاهر من نمیدونی جنسیتشو؟
بعدشم سمت راست و چپ بودن جنین هیچ ربطی به جنسیتش نداره

بچه ام سمت راست هست پسرع یا دختر

مگه نمیدونی جنسیتش چیه

یعنی الان نمیدونی ؟؟

من سمت راسته
پسره

دختر

من سمت چپ هستش پسره

من بیشتر سمت چپه و دختره🥰

برا من از اولش راست بود و دختره

از من سمت راسته پسره

ربطی نداره گلم .من اوایل همش سمت چپ بود اما الان همش راست

تو سی هفته؟! نمیدونی؟!😐

من حدس می‌زنم دختر باشه درسته

سوال های مرتبط

مامان ᴀʀᴀᴢ👼🏻ꜰᴀʀᴀᴢ🩵 مامان ᴀʀᴀᴢ👼🏻ꜰᴀʀᴀᴢ🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلارام مامان دلارام ۱ ماهگی
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان پسته مامان پسته ۲ ماهگی
مامان مامان یه جیگر مامان مامان یه جیگر هفته سی‌وپنجم بارداری