۹ پاسخ

واسه من خیلی زود شروع شد شاید ماه سوم چهارم 🤔 زیر ۲۰ هفته ترک داشتم

من از ماه سوم زدم روغن بایو اویل

هعی.من که پر از ترک شدم.از اول هم روغن میزدم همیشه.ولی انگارنه انگار🥲فدای سر بچه م چه کنم😄

من هنوز ترکی ندارم هراز گاهی یادم بیاد روغن میزنم

واسه دخترم شکمم ترک نخورد
انشالله اینم همونطور باشه

من از هفته ۱۰ شروع کردم ب استفاده از کرم ضدترک
هفته ۳۴ چند تا ترک روی پهلو هام افتاده
من اصلا ب پهلو هام کرم نزده بودم🥲

من هفته ۳۰ یهویی کل بدنم ترک خورد🥲

دكترم ب من ي پماد داده خيلي خوب ب نظر ميرسه حس ميكنم ترك برندارم

من از هفته ۳۱ ترک خورد. از ماه پنج هم روغن مالی میکردم.

سوال های مرتبط

مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان کارن🐣😍🩵 مامان کارن🐣😍🩵 روزهای ابتدایی تولد