سلام‌خانما کمر درد تو هفته من طبییه ؟

۵ پاسخ

اره طبیعیه باید بخوابی روی تخت یا زمین پاتو خم کنی کف پاتو بزاری رو زمین گودی کمرتو نزدیک زمین کنی چند بار اینکارو کنی بعد استراحت کنی بهتر میشی تو همین گهواره دیدم

من از اول فقط کمر درد داشتم

من از ۴ هفته کمر درد دارم و الان نزدیک ۶ هفته هستم... بخصوص وقتایی که راه برم زیاد بشینم کار کنم .

اره عزیزم من اوایل درد پریودی حالت داشتم کمردرد داشتم هفته میره بالا درست میشه

منم دارمممم

سوال های مرتبط

مامان کوهیار و زانیار مامان کوهیار و زانیار ۵ ماهگی
مامان گل پسراا💙✨️ مامان گل پسراا💙✨️ ۳ سالگی
مامان مامان نی نی👼🤍 مامان مامان نی نی👼🤍 هفته نوزدهم بارداری
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق:) مامان فندق:) هفته هجدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان دخمل قشنگم🐥💞 مامان دخمل قشنگم🐥💞 ۱ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی