مامانا من فردا برم دکتر معاینه لگن که نمیکنه؟ زوده نه؟

۴ پاسخ

فعلا زوده ماه های آخر تقریبا ماینه انجام میدن برای طبیعی

نه زوده هر کیم خواست انجام بده خودت نذار ؛ از ۳۷ به بعد اوکیه

اره زوده از ۳۷هفته ب بعده

نه بابا خیلی زوده، از ۳۶ و ۳۷ هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان نورا  و نیکا👼 مامان نورا و نیکا👼 ۲ ماهگی
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی