سرویکسم ۳۲بود خوبه تو انومالی

۵ پاسخ

خوبه فقط ی کوچولو استراحت داشته باش زیاد سرپا نمون پله نرو توالت فرنگی استفاده کن

خوبه ولی بهتره استراحت هم داشته باشی

ن عزیزمم کوتاه سعی کن فعالیت نداشته باشی

مال من ۳۰بود خودم استراحت مطلق کردم😐

۳۰ تا ۳۵ خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسرم ودخترم مامان پسرم ودخترم هفته هجدهم بارداری