۴ پاسخ

طبیعی بوده؟؟

خوبه دیگه عزیزم
تا بزرگتر بشه با رشد مغز و جمجمه حالت سرش هم بهتر میشه

از نيم رخ تر بايد بگيري خيلي مشخص نيست

خوبه

سوال های مرتبط

مامان 💙آیهان💙 مامان 💙آیهان💙 ۱۱ ماهگی
مامان اهورا🤍 مامان اهورا🤍 ۷ ماهگی
مامان دیان💙🩵 مامان دیان💙🩵 ۲ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۵ ماهگی
مامان وروجکم🩶✨️ مامان وروجکم🩶✨️ ۱۴ ماهگی
مامان اِرشاد کوچولو مامان اِرشاد کوچولو ۴ ماهگی
مامان مهرسام💙 مامان مهرسام💙 ۱۵ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱۵ ماهگی
مامان کیان 💙اشکان مامان کیان 💙اشکان ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷😍🧚 مامان توت فرنگی🩷😍🧚 ۶ ماهگی