۳ پاسخ

خواهش

همه ی سونوگرافی ها .
نیاز به دکتر نوشتن هم نداره خودت برت بگو سونو قلب

برو دکتر سنو بنویسه برات بعدشم برو مراکز سنوگرافی برات انجام میدن

سوال های مرتبط

مامان پسرم جوجو ممد مامان پسرم جوجو ممد هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی👶🏻 مامان نی نی👶🏻 هفته نهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آقای ناردونه مامان آقای ناردونه ۲ ماهگی