خانما جنین به پا باشه خطر داره یانه ؟

۵ پاسخ

نه عزیزم هیچ خطری نداره نحوه قرار گیری بچه ست
و اینکه تا ماه آخر خیلی وقت داری ک بچرخه اگه هپ نچرخید سزارین میشی

خطر نداره و معمولا هفته های اخر بارداری میچرخه و سفالیک میشه
بچه ی منم تا ۳۰ هفتگی بیریچ بود بعد چرخید

میچرخه اصلا نگران نباش

کاش مانم بریچ بود سزارین میشدم نه چ خطری داره از خداتم باشه تا اخر اینجوری بمونه
میچرخه فعلا صبرکن

ن خطر نداره سزارین میشی

سوال های مرتبط

مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی
مامان دلساجانم مامان دلساجانم ۱ ماهگی
مامان دوقلو🧿 مامان دوقلو🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان نور زندگیم مامان نور زندگیم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وسوم بارداری