خانما سرما خورده بشه برای جنین خطر داره

۶ پاسخ

ضرر نداره فقط تو مصرف دارو باید احتیاط کنی

اگه دنبال لباس های تو دلی ت هستی
هم دوست داری قیمت مناسب باشه هم کیفیتش عالی باشه بیا کانال روبیکا من ببین پشیمون نمی‌شی
من آنلاین شاپ دارم
همون لباس تو مغازه گرونتر باید بخری میارم قیمت مناسب
البته همه کارهام نخ پنبه و پنبه خالص و با کیفیتن
ایدی جهت عضویت کانال روبیکا nini_heed
شماره‌ روبیکا 09016515923‪

نگران نباش عزیزم من این ماه۲بارسرماخوردم الانم اینقدسرفه میکنم
فقط برودکتراستراحت کن مایعات بخور
شلغم پرتقال لیموشیرین سوپ آش بخور

من دو بار گرفتم🙃

ععی خواهر من همش سر ما خوردم هر ماه🥲

باید بری دکتر دارو امن بده بهت

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان دخمل🩷 مامان دخمل🩷 هفته سی‌ام بارداری