آره خطر ناکه
اره برو دکتر
اره حتما برو آزمایش آنزیم کبدی بده
اصولا میگن خطر داره، برای منم همینطوری بود
دکتر برام سونو از شریان های دو تا پا نوشت که انجام دادم و خداروشکر مشکلی نبود.
اره عزیزم.
آره خطرناکه برودکتر
از دکترت بپرس عزیزم حتما
حتما یک سر برو پیش دکترت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.